Read in english: Tourist Marketing Strategy – Oradea ...
Prima pagină
← fișa anterioară index fișa următoare →
Denumirea proiectului: Strategia de marketing turistic – Centrul Istoric Oradea
Beneficiar: Primaria Municipiului Oradea
Organizaţie contractantă: Primaria Municipiului Oradea
Organizaţie finanţatoare: CE – proiect RO 2004/016.772.05.02.02.10.01
Ţara: Romania
Oraşul: Oradea
Tipul proiectului: Consultanta
Data contractului: noiembrie 2007
Teme principale: Marketing turistic
Timp de lucru: 3 luni
Descrierea proiectului:

Formularea unei strategii de marketing pentru dezvoltarea turismului, folosind infrastructura urbană si patrimoniul cultural din centrul istoric ca avantaj competitiv şi îmbunătăţind calitatea serviciilor pentru a creşte satisfacţia clienţilor

Descrierea activităţilor IHS România:
  • Analiza pietei de turism cultural pentru municipiul Oradea
  • Formularea unei viziuni de dezvoltare turistica pentru centrul istoric
  • Formularea unui pachet de politici – programe – proiecte pentru dezvoltarea centrului istoric si stimularea activitatilor turistice
  • Participarea la conferinta Hist.Urban "Summer Academy" Oradea
← fișa anterioară index fișa următoare →
Despre noi
Experiență
Arhiva

IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro