Read in english: Marketing Study for Retail and ...
Prima pagină
← fișa anterioară index fișa următoare →
Denumirea proiectului: Centrul Istoric Sibiu – Studiu de marketing pentru comerţ cu amănuntul şi servicii
Beneficiar: Primaria Sibiu
Organizaţie contractantă: SC MILDCOSIB SRL
Organizaţie finanţatoare: GTZ
Ţara: Romania
Oraşul: Sibiu
Tipul proiectului: Consultanţă
Data contractului: octombrie 2003
Teme principale: Reabilitarea centrului istoric
Timp de lucru: 4,5 luni
Descrierea proiectului:

Acordarea de asistenţă tehnică primăriei în abordarea problematicii revitalizării centrului istoric Sibiu, in cadrul  Proiectului de Cooperare Româno – German “Reabilitarea Centrului Istoric Sibiu/Hermannstadt”

Descrierea activităţilor IHS România:
  • Informare privind potenţialul zonei comerciale şi elaborarea de recomandări privind tiparele cererii din zonă, precum şi dimensiunea şi natura dezvoltării comerţului în perimetrul centrului istoric
  • Analiza atitudinilor consumatorilor în zonă, cu privire la dotările existente, preferinţe, mod de viaţă şi tipuri de publicitate
  • Elaborarea de recomandări pentru planul urbanistic zonal (PUZ) sub forma politicilor privind comerţul cu amănuntul, cu componente spaţiale, instituţionale şi financiare, precum şi lista programelor şi proiectelor sectoriale, ce detaliază amplasamente, preţuri, produse şi promovarea zonei
  • Organizarea de workshopuri în Sibiu cu participarea comercianţilor şi a altor actori implicaţi
← fișa anterioară index fișa următoare →
Despre noi
Experiență
Arhiva

IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro