Read in english: Marketing Study for the Area ...
Prima pagină
← fișa anterioară index fișa următoare →
Denumirea proiectului: Studiu de marketing socio-urban pentru zona de studiu „Bucureşti 2000+”
Beneficiar: Consiliul General al Municipiului Bucureşti
Organizaţie contractantă: Universitatea de Arhitectură şi Urbanism „Ion Mincu”
Organizaţie finanţatoare: Consiliul General al Municipiului Bucureşti
Ţara: Romania
Oraşul: Bucureşti
Tipul proiectului: Consultanţă
Data contractului: martie 2002
Teme principale: Marketing urban
Timp de lucru: 9 luni
Descrierea proiectului:

Elaborarea unui studiu diagnostic de marketing pentru zona de concurs Bucureşti 2000, insotit de propuneri şi reglementări de dezvoltare a zonei

Descrierea activităţilor IHS România:

Structurarea unui plan de management al operaţiunilor urbanistice, compus din:

  • Planul de dezvoltare a zonei
  • Planul de afaceri al proiectului 
  • Planul de dezvoltare instituţională a operaţiunii
  • Strategia de marketing si proiectarea campaniei de susţinere a realizării planului de dezvoltare a zonei în scopul intăririi participării comunităţii de afaceri din Bucureşti în procesul de planificare urbană
← fișa anterioară index fișa următoare →
Despre noi
Experiență
Arhiva

IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro