Read in english: Urban Marketing Study for Ghencea ...
Prima pagină
← fișa anterioară index fișa următoare →
Denumirea proiectului: Studiu de marketing socio-urban pentru zona de studiu Bulevardul Ghencea
Beneficiar: Consiliul General al Municipiului Bucureşti
Organizaţie contractantă: Universitatea de Arhitectură şi Urbanism „Ion Mincu”
Organizaţie finanţatoare: Consiliul General al Municipiului Bucureşti
Ţara: Romania
Oraşul: Bucureşti
Tipul proiectului: Consultanţă
Data contractului: august 2002
Teme principale: Revitalizare urbana
Timp de lucru: 3 luni
Descrierea proiectului:

Realizarea unui plan de management pentru revitalizarea zonei Bulevardului Ghencea

Descrierea activităţilor IHS România:
  • Analiza tendinţele pieţei imobiliare din Bucureşti pe tipuri de funcţiuni comerciale compatibile cu zona studiului, preţ, clienţi şi amplasament, în perioda 2001-2002
  • Prezentarea unui scenariu de dezvoltare a zonei, pe baza informaţiilor care reflectă cererea, oferta, capacitatea de absorbţie a pieţei şi elementele macro-economice
← fișa anterioară index fișa următoare →
Despre noi
Experiență
Arhiva

IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro