Read in english: Urban Marketing Study for Lipscani ...
Prima pagină
← fișa anterioară index fișa următoare →
Denumirea proiectului: Studiu de marketing socio-urban pentru zona de studiu Centrul istoric Lipscani
Beneficiar: Consiliul General al Municipiului Bucureşti
Organizaţie contractantă: Universitatea de Arhitectură şi Urbanism „Ion Mincu”
Organizaţie finanţatoare: Consiliul General al Municipiului Bucureşti
Ţara: Romania
Oraşul: Bucureşti
Tipul proiectului: Consultanţă
Data contractului: iunie 2002
Teme principale: Conservarea patrimoniului construit
Timp de lucru: 5 luni
Descrierea proiectului:

Elaborarea unui plan de management pentru revitalizarea zonei Lipscani, prin care aceasta este coordonata cu ciclul imobiliar/economic al municipiului

Descrierea activităţilor IHS România:
  • Proiectarea unei scheme generale de management al operaţiunilor ce ar trebui întreprinse în vederea revitalizării
  • Formularea unei strategii de revitalizare, ce furnizează direcţiile de acţiune pe termen lung, mediu şi scurt
  • Scanarea opţiunilor instituţionale pentru implementarea strategiei
  • Structurarea unei strategii de promovare
  • Organizarea planului de comunicare
← fișa anterioară index fișa următoare →
Despre noi
Experiență
Arhiva

IHS Romania SRL | Nr.reg. J40/14697/1994 | CUI: RO6135554
str. Victor Eftimiu 5-7, sector 1, București, România | tel/fax: +4021-313-7475 | email: office@ihs-romania.ro